»Avtorici romana skušali dosledno slediti tudi v tem, da protagonistki nista žrtvi.«
»Mislim, da je bilo od vsega začetka usojeno, da bo Lex 'tista, ki je pobegnila'. Zaljubila sem se v njen pogum in v to, kako zelo se je kot odrasla ženska upirala slavi oz. temu, da bi jo njena lastna preteklost definirala.«
»Faye je utrujena, preutrujena, da bi gospodarila z lastno usodo, zato krmarjenje in pripovedovanje prepusti drugim ter tako spregovori o sebi.«
»Navsezadnje je bil dokaz tega, da njeno srce ni zaledenelo in da vsa ta bitka ni bila zaman.«
»Hadžićeva duhovito prikazuje naraščanje ljubosumja v protagonistki, ki se sooča z nevsakdanjo konkurenco, dokler se ne odloči, da jo vrže skozi okno, a se pri tem ne zaveda, da bo na koncu sama žrtev.«
»Diktatura novosveta je tako porojena iz nemožnosti spremembe tega stanja, ki se ohranja kljub več stoletij obstoječemu gibanju za pravice žensk in različnim feminizmom.«
»Strašno me veseli, da ta zdaj spoznavajo njo.«
»Ne poznate me, ampak ste verjetno že videli moj obraz. Na prejšnjih fotografijah so nas s piksli izmaličili do pasu, celo naši lasje so bili preveč izraziti, da bi jih razkrili. Toda zgodba in tisti, ki so jo ščitili, so se izpeli in na temnejših koncih spleta nas ni bilo težko najti.«
»Ne gre samo za to, da je The Mister slaba knjiga. Slaba je na tak način, da se sam prostorsko-časovni kontinuum rahlo maje v temeljih, ko se strani preurejajo v kalejdoskopske fragmente ponavljanja in prikritega oglaševanja.«
»Neko aprilsko popoldne, tik po kosilu, mi je mož povedal, da me zapušča.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju